Osnovna šola Veržej Vrtec Veržej Vzgojni dom Veržej

Športno po Pomurju

V času med 6. in 8. 7. 2018 so potekali počitniški projektni dnevi, ki so jih poimenovali “Športno po Pomurju”. Otroci in vzgojitelji so s kolesi in peš obiskali Gajševsko jezero, Banovce, Križevce, Ljutomer, Razkrižje, Beltince, Radence…

Športno po pomurju 6-7-2018Športno po pomurju 8-7-2018

Športno po pomurju 7-7-2018

Kolesarski projekt smo pričeli v petek, 6. 7. 2018. Ob 13. uri smo se odpravili s kolesi na pot. Med potjo smo se večkrat ustavili. Ta dan smo naredili 23km. V zavod smo prispeli ob 18:00 uri. Po večerji  in tuširanju sva z Domnom pogledala nogometno tekmo. Kmalu sva ugotovila, da sva zaspana in se odpravila spat.

V soboto smo se s kolesi popeljali po okolici. Za kosilo smo v Križevcih naredili piknik. Hrana z žara je bila odlična. Jedli smo čevapčiče in pomfri. Po kosilu smo odkolesarili nazaj v Veržej in se potem odpravili v Banovce na kopališče. Tam sva se z Domnom žogala v vodi. Ura je bila pol sedmih, ko smo odšli iz Banovec nazaj v zavod, da smo se najedli in stuširali. Spet sva z Domnom vzela čas za tekmo, a jaz nisem zdržala do konca, ker sem bil preveč utrujen. Na ta dan smo naredili 17 km več kot včerajšnji dan.
Prišla je nedelja. Po zajtrku smo ob desetih štartali iz Veržeja in se odpeljali do Razkrižja. Med potjo smo imeli postanke. Na Razkrižju smo si pripravili kosilo na žaru z ražnjiči in pomfrijem. Po kosilu smo se odpravili na pohod, ki je trajal eno uro in pol. Sledila je vožnja s kolesi do Ljutomera, kjer smo si privoščili sladoled in se potem odpravili nazaj v Veržej. Ta dan smo naredili 10 km več kot prvi dan. Večer smo zaključili s pisanjem naših vtisov.
Skupaj smo v teh dneh naredili 106 km. Teh dni ne bom nikoli pozabil, ker sem zelo užival v naravi, s kolesi, z vrstniki, čeprav so me vsak dan bolele noge.

Nino V.

Prvi dan, 6. 7. 2018 smo se s kolesi na pot odpravili šele ob 13. uri, ker je dopoldan deževalo. Pot je bila kratka, približno 23 km. Šli smo do Gajševskega jezera. Zvečer sva z Ninom po večerji gledala nogometno tekmo. Utrujeni smo se potem odpravili spat.
Drugi dan, 7. 7. 2018 smo se na kolesa odpravili že po zajtrku. Čakala nas je daljša pot kot dan prej. Naredili smo 40 km. Obiskali smo Radence in Križevce, popoldan pa smo ta dan preživeli na bazenu v Banovcih. Tam sva si z Ninom podajala žogico. Tudi tunkali smo se. Zvečer smo se lačni odpravili nazaj v zavod na večerjo. Po večerji sva z Ninom ponovno gledala nogomet. Tekma je bila Hrvaška : Rusija. Nato je Nino bil zaspan in odšel spat, jaz pa sem tekmo gledal do konca.
Tretji dan, 8. 7. 2018 nas je čakala najdaljša pot od vseh, ker smo planirali 43 km do Beltincev in Razkrižja. Zame je bila ta vožnja najbolj zahtevna od vseh. Fajn je bilo, da smo za kosilo imeli piknik. Zvečer smo prišli nazaj v zavod in komaj sem čakal, da se stuširam.

Domen J.

V petek, 6. 7. 2018 nas je zbudil učitelj Škrjanec. Po zajtrku smo se pogovorili, kaj bomo počeli čez dan. Ko smo se hoteli odpraviti na kolesarjenje, se je vse zalomilo, ker je začelo deževati. Sprva smo mislili, da bomo lahko šli, a je začelo še bolj deževati. Malo sem bil vesel, da sem bil rešen dolge poti. Med tem, ko je deževalo, smo si dolgčas odpravljali z gledanjem TV in klepetom ter pripravo kosila. Po kratkem počitku je vendarle nehalo deževati in odpravili smo se kolesarit. Po 23 kilometrih vožnje po Pomurju smo prišli zvečer nazaj v Veržej. Pospravili smo kolesa in odšli v skupino pod mrzlo prho. Po klepetu z nočno učiteljico Karmen, smo odšli v posteljo in spali do jutra kot ubiti.
Drugi dan zjutraj nam je po zajtrku spet učitelj predstavil  dnevni načrt. Natočili smo si vodo v plastenke in odšli kolesarit okoli desete ure, saj ta dan ni deževalo. Po poti smo se vstavili na nekaterih mestih, da smo si lahko odpočili, spili malo vode in se odpravili naprej na pot. Ko smo prišli do parka, nas je tam že čakal žar, ki ga je pripeljala učiteljeva žena. Na žaru smo spekli dobre čevape in cvrli krompir. Ko smo se najedli smo pospravili smeti in naložili v avto.Mi smo odkolesarili do Banovcev in se na kopališču kopali do večera. Po kopanju smo se odpeljali do zavoda, pospravili kolesa, povečerjali in se uredili ter nekaj časa še gledali TV, a smo kmalu utrujeno odšli spat.
Tretji dan projekta je dan bil podoben prejšnjemu. Tokrat nas je namesto kopanja učitelj presenetil s tem, da smo jedli dober sladoled.
Hvaležen sem, da sem lahko bil na projektu, ker sem se imel zelo lepo. Tako še z enimi lepimi spomini na zavod odhajam na počitnice.

Kevin K. P.

Projekt se je pričel v petek, a sem se vrnil v zavod že v četrtek. Ker je v petek dopoldan deževalo, smo ostali v zavodu. Popoldan pa je nehalo deževati in smo se lahko s kolesi peljali okrog Gajševskega jezera. V soboto smo šli v Vučjo vas, potem pa v Radence k izviru radenske mineralne vode. Nato smo se peljali skozi Staro Novo vas v Križevce, kjer smo se ustavili v adrenalinskem parku. Tam smo jedli in preizkušali razne naprave za krepitev ravnotežja in energije. V nedeljo smo s kolesi obiskali Beltinski grad, jedli piknik kosilo v Razkrižju in v Ljutomeru šli na sladoled.

Niki N.

FOTOGRAFIJE: Športno po Pomurju

Objavljeno: 08. julij 2018, od: Klavdija Paldauf
Izjava o zasebnosti: Podatki in slike na spletni strani so izključna last Vzgojnega doma Veržej, avtorjev in upodobljenih ali imenovanih oseb. Arhiv se izdeluje za potrebe dokumentiranja življenja in dela v Vzgojnem domu Veržej. Slike in druga gradiva se lahko pregleduje, ne sme pa se jih obdelovati, posredovati, kopirati ali objavljati brez soglasja upodobljenih ali imenovanih. Zakon o varstvu osebnih podatkov, Pravilnik o zbiranju in varstvu osebnih podatkov na področju osnovnošolskega izobraževanja.

Kontaktni podatki:

Osnovna šola Veržej
Enota Dom (Vzgojni dom Veržej)